Feedback

Wij streven ernaar dat al onze patiënten tevreden zijn over ons en de ontvangen behandeling. Desondanks kan het voorkomen dat zaken niet helemaal goed zijn gegaan. In de meeste gevallen is een gesprek tussen u en uw tandarts of mondhygiënist voldoende om het probleem op te lossen. 

 

Wilt u toch een formele klacht indienen? Dat kan via het contactformulier, schriftelijk per post of e-mail. Wanneer u ons via de reguliere post of e-mail benadert, zorg er dan voor dat u uw naam, adres en telefoonnummer in uw brief vermeldt. U kunt bijlagen delen om uw klacht te verduidelijken en suggesties geven hoe u denkt dat de klacht opgelost kan worden. 

 

U kunt uw brief of e-mail sturen naar: 

 

Tilon Tandartsen
Biensma 31-A
9001 XZ Grou
Info@tilon.nl

 

Wij sturen u een ontvangstbevestiging zodra we uw klacht hebben ontvangen. Wij streven ernaar om binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie te sturen op uw klacht. Indien dit niet mogelijk is, dan sturen wij uw een nieuwe termijn waarin u onze reactie kunt ontvangen.