Tilon
 
 
 

Zo modern, en dan toch niet…

Deze vraag wordt ons regelmatig gesteld: ” jullie zijn zo’n moderne praktijk, waarom kunnen we niet langer online een afspraak inplannen? Een aantal jaren geleden, kon dit wel!”

Inderdaad, op dit punt hebben wij er bewust voor gekozen om niet langer deze mogelijkheid aan te bieden.

De ervaring heeft ons namelijk geleerd dat we veel servicegerichter kunnen zijn, wanneer er persoonlijk contact met u is.

Dat kan via mail of telefoon, in ieder geval op een manier waarbij er interactie is. Een computerprogramma krijgt maar een beperkt aantal opties om afspraken in te plannen, en kan daarom nooit zo op uw situatie inspelen of u adviseren, zoals onze receptionistes dat kunnen.

Wij werken niet met beperkte beltijden en bandjes. We zijn telefonisch te bereiken van 8:00 tot 12:00, en van 13:00 tot 17:00 uur.

En als u het prettiger vindt om te mailen, dan kan dat natuurlijk ook. U geeft aan waarvoor, met wie en het liefst een aantal opties, en wij zoeken een passende plek en mailen u de mogelijkheden.

Tags:
- - - -